Szukaj na tym blogu

środa, 29 czerwca 2016

Urodzinowe "składaki"

Za mną dwa pracowite tygodnie... Miałam okazję wykonać kilka kartek oraz bardzo nietypowe podziękowania na nauczycielek...


Pierwsze dwie kartki wykonałam według tego kursu ze strony scrapek.pl kurs na kartkowy składak. Wymiary odrobinę pozmieniałam ale ogólna forma kartki została taka sama.



 Zapraszam do oglądania i komentowania...



Pierwsza kartka wykonana z papierów CRAFT&YOU oraz Galerii Papieru. Wykrojniki: serce - Marianne Design CR1225; kwiaty - wykrojniki w komplecie ze stemplami kupione na jednym z bazarków; liście - Rosy Owl Listki wodne. Napis oraz kwiaty wykonałam samodzielnie. Nigdy nie spodziewałam się, że przy użyciu raptem trzech wykrojników uda mi się stworzyć sensowną kompozycję - a tu proszę :-)








 
Druga kartka wykonana z papierów Galerii Papieru. Wykrojniki: serce - Marianne Design CR1225; kwiaty - Leane Creatief Kwiat Jabłoni; listki - PRIMA 584092 Forest Leaves. Napis oraz kwiaty wykonałam samodzielnie. Kwiaty zrobione są z Foamiranu ("magicznej" pianki do formowania na ciepło), kolorowane tuszami pigmentowymi i ogrzewane nagrzewnicą do embossingu. To moje pierwsze kwiaty z tej pianki, ale jestem pewna, że nie ostatnie :-)





Pozdrawiam i zapraszam ponownie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz