Szukaj na tym blogu

środa, 29 czerwca 2016

Podziękowania od "Biedronek" ;-)

Z okazji zakończenia roku w przedszkolu mojego starszego synka Mateuszka miałam okazję wykonać podziękowania dla nauczycielek od całej jego grupy. Forma podziękowania to papierowy kubek wypełniony cukierkami z dołączonym podziękowaniem zwiniętym w rulonik zawiązany wstążką. 

Jako, że grupa nazywa się BIEDRONKI wykorzystałam kupiony specjalnie na tę okazję stempelek od Digital Paper. Kubek wykonałam z użyciem tablicy We R Memory Keepers Envelope Punch Board z pomocą tego kursu Envelope Punch Board Teacup, zmieniłam tylko wymiary, by kubeczek był większy :-) Dodam, że WARTO przeglądnąć wszystkie kursy Lindy Parker, bo tworzy naprawdę wspaniałe rzeczy.

Papiery to Galeria Papieru oraz Magiczna Kartka. Wykrojniki: serwetki - Die-namics Dizzy Doily Duo; koła - Nellie Snelen.


Zapraszam do oglądania i komentowania :-)








Pozdrawiam i zapraszam ponownie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz