Szukaj na tym blogu

środa, 29 czerwca 2016

Lawendowo, purpurowo, wrzosowo...

Nic nie poradzę na to, że uwielbiam kolor fioletowy w każdym z możliwych jego odcieni... Kolejna moja praca w odcieniach fioletu powstała dla mojej przyszłej bratowej (która "pała równie mocną miłością" do tego koloru) z okazji zakończenia roku studenckiego. Jest to kolejna moja kartka w nietypowej formie (ostatnio robię tylko takie), wykonana z tego kursu Triple Easel Card. Jest to już trzecia moja praca, którą zgłaszam na wyzwanie do Craft Passion ;-)

Papiery to GP "Purpurowy Deszcz". Wykrojniki: koła z falbanką -  Sizzix Framelits 657552 Circles scallop; koła - Nellie Snellen; wianek - Memory Box Cathalina Wreath; litery - Marianne Design COL1350; baner - Cheery Lynn Designs; baloniki - Marianne Design; listki - Magnolia Rose Leaf oraz Prima Marketing 584092 Forest Leaves; kwiaty - Spellbinders Rose Creations.

Kwiaty wykonane z foamiranu barwionego pastelami olejnymi, literki, wianek oraz listki Prima zembosowałam na gorąco pudrem przezroczystym z holograficznymi drobinkami. Efekt bardzo mi się podoba i z pewnością nie raz jeszcze zastosuję tą technikę w swoich pracach :-)


Kartkę zgłaszam na wyzwania:


 


 oraz


 

Zapraszam do oglądania i komentowania :-)








Pozdrawiam i zapraszam ponownie...

3 komentarze:

  1. Śliczna, bardzo ciekawa :) Cudnie wygląda rozłożona. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca - kwiaty są przecudne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! A te środki kwiatów!

    OdpowiedzUsuń