Szukaj na tym blogu

środa, 29 czerwca 2016

Bardzo nietypowa kartka...

Niedawno na jednej z grup scrapowych zobaczyłam tą formę kartki i od razu postanowiłam ją wykonać. W tym miejscu chciałabym podziękować dwóm dziewczyną, które przyczyniły się do powstania tej kartki, pierwsza - Monika Cohenna - "wrzuciła" filmik z już gotową kartką (czym mnie zainspirowała), a druga - Justyna Jasperse - wykonała rysunek szablonu i krótki filmik jak złożyć kartkę.
Moja kartka jest w wydaniu urodzinowym i poleciała do Kanady. Mam nadzieję, że spodoba się Jubilatce :-)
Kartka wykonana z papierów GP. Wykrojniki: wianek - Memory Box Tiffany Frame 98401; owal - Nellie Snellen Straight Oval; napis - Rosy Owl Moc Życzeń; serwetki - Die-namics Dizzy Doily Duo; listki - Magnolia Rose Leaf; kwiaty - Spellbinders Rose Creations. Kwiaty wykonałam z Foamiranu barwionego pastelami olejnymi.


Zapraszam do oglądania i komentowania...









Pozdrawiam i zapraszam ponownie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz