Szukaj na tym blogu

środa, 27 maja 2015

Kartki na różne okazje

Takich okazji w roku jest wiele, więc można często poszaleć w "kartkowym świecie"...  A ja to po prostu KOCHAM, więc moje szaleństwa nie mają końca :-)


Zapraszam do oglądania i komentowania :-)



Papiery to Joy Baby Girl, Wykrojniki: Serwetka Cheery Lynn English Tea Party Doily DL101; Koła Nellie Snellen; Kwiaty, to: Spellbinders Rose Creations S5-050; Marianne Design LR0145; Listki i gałązki: Magnolia Rose Leaf; Marianne Design LR0192, LR0116, CR1245 Craftable Tiny's Swirls & Leaves 3 oraz gałązki z dziurkacza. Napis wykonałam samodzielnie.






Papiery to Galeria Papieru (Wiek Niewinności), Wykrojniki: Serwetki: Marianne Design; CR1201, CR1251; Kwiaty, to: Spellbinders Rose Creations S5-050 oraz  Olba (dokładnej nazwy niestety nie znam); Listki i gałązki: Magnolia Rose Leaf. Napis wykonałam sama.






Papiery to Galeria Papieru (Wiek Niewinności), Wykrojniki: Marianne Design; Spellbinders S4-161 Labels One; Kwiaty, to: Marianne Design Square CR1203, LR0256; Listki i gałązki: Magnolia Rose Leaf; Marianne Design LR0271, CR1245 Craftable Tiny's Swirls & Leaves 3, LR0192.








Papiery to Galeria Papieru (Wet Paint II), Wykrojniki: Serwetka Cheery Lynn English Tea Party Doily DL101; Koła Nellie Snellen; Kwiaty, to: Spellbinders Rose Creations S5-050; Joy 6002/0157; Listki i gałązki: Magnolia Rose Leaf; Marianne Design LR0192; Memory Box Chloe Stem. Napis wykonałam samodzielnie.








Pozdrawiam i zapraszam ponownie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz