Szukaj na tym blogu

niedziela, 3 grudnia 2017

Zaległości....

Hej, hej!

Baaaaardzo długo mnie tu nie było... Masa obowiązków nie pozwoliła na publikowanie postów na bieżąco... No niestety tak czasem bywa - u Was pewnie też nie raz ;-)

Pomalutku zbliżają się Święta, więc pora na świąteczne porządki na blogu :-)
Nie będę się rozpisywać na kilkanaście postów, bo zeszło by mi do Nowego Roku - zrobię kilka postów łączonych... 

A więc (tak, wiem, nie zaczyna się zdania od "a więc :-P) zacznę od tego, że moja praca w DT Sklepik na Strychu dobiegła końca. Był to dla mnie wspaniały czas i ogromny zaszczyt móc uczestniczyć w inspiracjach Sklepiku i z pewnością będę powracać myślami to tego czasu jeszcze nie raz :-) W tym poście zaprezentuję Wam pozostałe moje inspiracje dla Na Strychu, których nie udało mi się tutaj opublikować na bieżąco...
































Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz