Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 lipca 2017

Dla mamy....

Dawno mnie tu nie było, tyle się działo, że na publikowanie postów zabrakło mi już czasu. Obiecywałam sobie, że już nie będzie tak długiej przerwy w pisaniu postów, ale jednak los jest złośliwy i niestety nie udało się. 
Nic straconego ;-) Są wakacje, dzieciaczki w domu, mogę do późna tworzyć nie martwiąc się, że rano zaśpimy do przedszkola :-P Nadrobię wszystkie zaległości w blogowaniu i otworzę nowe projekty o których myślę już od dłuższego czasu.

Jedna z prac, które zrobiłam w tym czasie to pudełko na drobiazgi zrobione dla mojej teściowej z okazji Dnia Mamy :-) Jest Ona ogromną fanką mojej twórczości i mocno mi kibicuje, ma sporo kartek wykonanych przeze mnie i pomyślałam, że pudełko będzie w sam raz na nie :-)

Jest to moja kolejna inspiracja dla Na Strychu. Jeśli chcesz zobaczyć jak wykonać takie pudełko, zapraszam tutaj: pudełko dla mamy :-)






Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz