Szukaj na tym blogu

niedziela, 5 marca 2017

Powitanie nowego członka rodziny i piąte urodziny Małej Królewny

Hej, hej.
Ostatnio miałam okazję zrobić dwie prace dla dzieciaczków :-)
Uwielbiam ten temat prac, więc była to dla mnie czysta rozkosz. Tym bardziej, że pierwsze z dzieci, to mój pierwszy siostrzeniec Eryczek, który nie dawno pojawił się w naszej rodzinie  a drugie to moja siostrzenica i zarazem chrześnica Lenka - obchodząca swoje piąte urodzinki.

Kartka dla dziewczynki jest delikatna ale bardzo radosna. Użyłam papierów UHK Gallery, które z początku nie wydawały mi się odpowiednie do pracy dla Małej Królewny. Jednak po ułożeniu kompozycji okazały się idealne. Kwiaty zrobiłam z foamiranu, piórka z masy lekkiej soft. Grafikę zakupiłam na Etsy u Janet. Imię odbiłam nowiutkim nabytkiem - stempelkami, które dostałam w gratisie do zamówienia z Na Strychu ;-)

Kartka dla chłopca zrobiona z papierów, które dostałam od Od A do Zet - nadały się idealnie.
Aniołek, to projekt  Agnieszka Scrappassion, po mojej drobnej przeróbce i konsultacji z Panią Agnieszką stałam się jego szczęśliwą współwłaścicielką :-D

W obydwu projektach użyłam wykrojnika Wianek z Rosy Dot - który zdecydowanie przypadł mi do gustu i z pewnością nie raz go jeszcze ujrzycie w moich pracach. 

Ok, nie przedłużam więcej, pora na zdjęcia: 







Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz