Szukaj na tym blogu

piątek, 13 stycznia 2017

Exploding box - szopka

Hello! Kolejna moja świąteczna praca, to exploding box z ukrytą w środku szopką bożonarodzeniową.

Box powstał na zamówienie mojej kochanej babci dla rodziny z Kanady. Pokonał długą drogę, ale dotarł w całości :-) Box jest polsko-angielski (fragment kolędy po angielsku, życzenia po polsku). Na wieczku umieściłam napis Merry Christmas i na specjalne życzenie babci wstążeczkę z napisem Pull up (bo nie wiadomo było, czy będą potrafili go otworzyć).

Był naprawdę pracochłonny, bo układanie postaci i pozostałych elementów tak, by później zamykać i otwierać go bez problemu było prawie jak gra w Tetrisa ;-)
Jednak warto było, bo efekt WOW gwarantowany. Rodzina była zachwycona :-)

Wykrojniki postaci oraz zwierzątek to Cottage Cutz, choinki - Marianne Design.

Ten exploding box to moja kolejna inspiracja dla Hello Scrap.

A teraz zdjęcia,których zrobiłam sporo:












Pozdrawiam gorąco i zapraszam ponownie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz