Szukaj na tym blogu

wtorek, 4 października 2016

DT Foamiran Polska...

Końcem września otrzymałam wspaniałą wiadomość - dostałam się do DT Foamiran Polska.
Było to dla mnie sporym zaskoczeniem, bo mimo iż zgłosiłam się samodzielnie (pod lekką presją pewnej wspaniałej kobietki :-P) to jednak nie dowierzałam, że mogę zostać wybrana. 
Kwiaty z foamiranu tworzę stosunkowo niedługo i jestem na etapie ćwiczeń, ale pokochałam zdecydowanie ten materiał i świetnie się "dogadujemy", więc tworzenie dla Foamiran Polska będzie dla mnie czystą przyjemnością :-)

Zapraszam na świeżutkiego bloga Foamiran Polska gdzie na bieżąco znajdziecie masę kwiatowych (i nie tylko) inspiracji i kursów :-)


A teraz pokażę Wam moją największą jak dotąd foamiranową produkcję kwiatów:









Pozdrawiam kolorowo i zapraszam ponownie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz