Szukaj na tym blogu

środa, 12 sierpnia 2015

Kurs na matowe pręciki

Witam Wszystkich odwiedzających oraz tych, których goszczę tu po raz pierwszy. Dziś przygotowałam ekspresowy kurs "jak z błyszczących pręcików zrobić matowe".
Jakiś czas temu wpadła mi do głowy myśl, że skoro da się zmatowić paznokcie specjalnym lakierem, to czemu nie wypróbować tego sposobu na pręcikach do kwiatów. I oto powstał banalny i niedrogi sposób na matowe pręciki w dowolnym kolorze :-) Dodam, że lakier ten schnie ekspresowo, więc nie trzeba czekać zbyt długo, by można je było użyć w naszych pracach... P.S. Mam nadzieję, że na zamieszczonych zdjęciach wystarczająco dobrze widać różnicę i że kurs komuś się przyda.

Do wykonania matowych pręcików potrzebujemy:

- perłowych pręcików, które kupiłam tu Świat koralików
- czegoś do spięcia pręcików w czasie ich suszenia
- lakieru Top Coat Matte

poniżej zamieszczam zdjęcia


Lakier matujący, którego użyłam (koszt koło 7zł)

Mój sposób na suszenie pręcików

Efekt końcowy


A tu porównanie z bliska pręcików błyszczących (po lewej) i zmatowionych (po prawej)




Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzania mojego bloga :-)

1 komentarz: